Гарантійні умови для водонагрівачів непрямого нагріву
Продукцію компанії Atlantic вирізняє висока якість, яку контролює відділ якості на кожному заводі-виробнику. Філософія Атлантик має на увазі контроль якості на всіх етапах виробництва, починаючи з надходження матеріалів та комплектуючих на завод, і закінчуючи перевіркою готових приладів на працездатність.
Сервісна служба Атлантик включає мережу авторизованих сервісних центрів по всій Україні. Кожен майстер проходить навчання по роботі з обладнанням Atlantic та має великий досвід ремонтних робіт та обслуговування водонагрівачів та іншого теплотехнічного обладнання. Усі майстри працюють лише з оригінальними запчастинами.
Рекомендуємо звертатись на номер гарячої лінії Atlantic — 0 800 500 885, де ви зможете залишити заявку на сервісне обслуговування та наші оператори нададуть вам координати актуальних спеціалістів.
Терміни дії гарантії на водонагрівачі непрямого нагріву Atlantic становлять 24 місяці на електричну частину та 60 місяців на бак. Гарантійні зобов'язання підтримуються лише у разі сервісного обслуговування представниками Авторизованих сервісних центрів кожні 2 роки.
Яких умов слід дотримуватися, щоб отримувати Безкоштовне гарантійне обслуговування:
- водонагрівач придбано та встановлено на території України;
- монтаж здійснено з дотриманням усіх вимог інструкції (допускається самостійне встановлення);
- заповнено гарантійний талон (дійсним є тільки оригінал з поміткою про дату, місце продажу, підписом продавця та печаткою організації, що продала прилад);
- документ продажу з датою та підписом (печаткою);
- при встановленні водонагрівача використано оригінальний запобіжний клапан;
- заміну магнієвого анода проведено своєчасно майстром Авторизованого Сервісного Центру та використано оригінальний анод.
Періодичність заміни вказана у колонці 4 таблиці. У гарантійному талоні має бути зроблено запис майстра АСЦ про заміну магнієвого аноду.
Важливо! Гарантійні зобов'язання підтримуються лише у разі проведення сервісного обслуговування (заміни магнієвого аноду) майстрами авторизованих сервісних центрів Атлантик.
Майстер АСЦ підтверджує, що:
- терміни заміни анода не порушено
- для заміни використовувався оригінальний магнієвий анод
- зроблено відповідні записи у Гарантійному талоні
Щоб залишити заявку на сервісне обслуговування (заміну магнієвого аноду), рекомендуємо звертатися на номер гарячої лінії Atlantic – 0 800 500 885 та наші оператори нададуть вам координати сертифікованих майстрів.
Заміну магнієвого анода може зробити інший фахівець (не майстер АСЦ Атлантик) або ви можете зробити це самостійно, якщо маєте подібний досвід. Проте зверніть увагу, що гарантійні умови в цьому випадку не зберігаються.
У будь-якому випадку замінивши магнієвий анод вчасно, ви продовжите термін роботи водонагрівача.
Важливо! Якщо водонагрівач використовується не в побутових цілях (громадські їдальні, душі, туалети, кухні ресторанів тощо), то проводити сервісне обслуговування потрібно в 2 рази частіше, ніж зазначено в таблиці вище. Інакше гарантійні зобов'язання не підтримуються.
Порядок проведення сервісного обслуговування
Своєчасне сервісне обслуговування гарантує надійну та довговічну роботу водонагрівача та є обов'язковою умовою збереження гарантійних зобов'язань. Воно включає:
- чищення внутрішніх поверхонь (механічне чищення заборонено, допускається тільки ополіскування водою);
- заміну магнієвого анода.
Анод забезпечує додатковий захист внутрішньої поверхні бака бойлера від корозії та ТЕНу — від утворення накипу, знижуючи її щільність.
Оскільки магній є активним металом, то кисень та інші домішки з водопровідної води насамперед вступають у хімічну реакцію саме з ним. В процесі чого, взаємодіючи з гарячою водою, магній окислюється та опадає на дно бака у вигляді осаду.
Доки магнієвий анод не витратився, внутрішній залізний бак водонагрівача захищений від реакції з киснем, і відповідно від корозії та розгерметизації.
Докладніше про магнієвий анод та порядок проведення його заміни можна прочитати у статті.
Проведення сервісного обслуговування фахівцями Авторизованих Сервісних Центрів, які працюють лише з оригінальними запчастинами, є обов'язковою умовою продовження гарантії. Оформити заявку на обслуговування можна, заповнивши спеціальну форму або зателефонувавши на номер безкоштовної гарячої лінії 0 800 500 885.
Оригінальні запчастини, якість яких гарантована заводами-виробниками, можна придбати самостійно у наших партнерів, перейшовши за посиланням у каталозі Запчастини.
Під час проведення Сервісного Обслуговування, майстер заповнює відповідне поле гарантійного талона – «Облік робіт з технічного обслуговування та гарантійного ремонту», обов'язково вклеює спеціальний стікер, що йде в комплекті з анодом, а також ставить дату, підпис та печатку.
Можливі несправності електричних водонагрівачів та способи їх усунення
В процесі роботи водонагрівача можуть з'являтися різні несправності, деякі з них ви може легко усунути самостійно, дотримуючись рекомендацій в таблиці, наведеній нижче.
Несправність | Можлива причина | Спосіб усунення |
ЕВН працює, проте сигнальна лампа не світить | Контакти сигнальної лампи вийшли з пазів | Перевірити електричні контакти сигнальної лампи |
Сигнальна лампочка несправна | Звернутися до сервісного центру | |
ЕВН не гріє, сигнальна лампочка не світить | Спрацював захисний термостат | Натиснути кнопку захисного термостата |
Терморегулятор встановлений у положення <ВИКЛ> | Увімкнути нагрівання, повертаючи ручку терморегулятора за стрілкою годинника для моделей D325-2-BC, D400-1-BC, D400-2-BC, D400-2-B (для моделей N4L, N4, N4s, D400-1-M, PC – роти годинникової стрілки) | |
Терморегулятор несправний | Звернутися до сервісного центру | |
Електроживлення не надходить до ЕВН | Ввімкнути ЕВН в робочу розетку | |
Сигнальна лампочка світить, проте ЕВН не гріє | Не працює нагрівальний елемент | Звернутися до сервісного центру |
Сигнальна лампочка постійно світиться та ЕВН не вимикається | Гаряча вода спливає до стояка гарячої води | Закрити вентиль гарячої води на стояку |
Підтікає кран гарячої води у місці споживання | Усунути підтікання | |
Вода довго гріється | Не натиснута кнопка збільшення потужності нагрівання (для моделі S4СМ) | Натиснути кнопку збільшення потужності |
Низька температура холодної води, менше +15 °С (Зима) | Використати допоміжне нагрівання | |
Низька напруга в електромережі, менше 220В | Звернутися до енергопостачальної компанії | |
Теча води з бака | Порушення герметичності бака | Звернутися до сервісного центру |
Теча води з-під прокладки | Порушена герметичність прокладки | Підтягнути гайки на фланці або замінити прокладку |
Сильне нагрівання | Встановлена максимальна температура нагрівання | Зменшити температуру нагрівання |
Вода, що витікає з ЕВН, має неприємний запах (сірчано-кислий) | ЕВН тривалий час не використовується. Вода застоюється в баку | Замінити воду в баку та нагріти її до максимальної температури |
Низька якість холодної води, невідповідність вимогам Державних санітарних правил і нормам «Вода питна. Гігієнічні вимоги до якості води централізованого господарсько-питного водопостачання». | Звернутися в організацію з очищення холодної води |
Якщо самостійно не вдається усунути несправність — звертайтеся за безкоштовним номером гарячої лінії Atlantic 0800 500 885. Фахівці сервісної служби віддалено продіагностують несправність та, при необхідності, направлять майстра для виконання ремонтних робіт.
У разі виявлення заводського дефекту, нова запчастина, роботи з усунення несправності та транспортні витрати повністю покриваються компанією Atalntic.
Після закінчення гарантійного терміну або за умови порушення правил монтажу або експлуатації усунення несправності відбуватиметься на платній основі.