0 800 500 885 0

Водонагрівач погано нагріває

Відповідь від експерта Atlantic

Поняття «погано» досить абстрактне. Розглянемо деякі випадки, які підпадають під такий критерій оцінки роботи водонагрівача.

Недостатньо гарячої води

В цьому випадку мається на увазі, що бойлер здатний нагріти воду до заданої температури, але її кількість недостатня для задоволення ваших потреб.

Причин цього може бути кілька

  • Терморегулятор не в максимальному положенні. Встановлення термостата на максимум дозволить прогріти воду у баку до 65 °C. Це дасть більшу кількість змішаної води температурою +40 °C.
  • Об'єму водонагрівача недостатньо, щоб забезпечити ваші потреби. У такому разі варто встановити бойлер більшого об’єму. Докладніше про підбір водонагрівача у статті 2.
  • Експлуатація у зимовий період. Взимку в Україні температура холодної води може знижуватися до +3 °C, тоді як влітку вона складає +15-20 °C. Бойлеру потрібно більше часу на прогрівання води в баку. Також взимку зменшує її кількість гарячої води, оскільки в бак заходить дуже холодна вода та поєднується з гарячою, відповідно.
  • Витік води. У багатоквартирних будинках з центральним стояком гарячої води, бойлер, як правило, використовується в період відключення центральної гарячої води. Перед цим необхідно перекрити кран стояка, інакше водонагрівач грітиме воду ще й сусідам. Докладніше про це у статті 6.

Бойлер не нагрівається до заданої температури

Мається на увазі, що температура води менша за задану. Тут можливі дві умови: сигнальна (індикатор роботи водонагрівача) лампа вимикається або сигнальна лампа не вимикається

Сигнальна лампа вимикається

Регулятор температури бойлера встановлений на максимум, але ТЕН вимикається раніше, ніж досягається бажана температура. Це симптом несправного термостату.

У такому разі рекомендуємо Вам звернутися до сервісної служби Атлантик за номером 0 800 500 885 для діагностики та ремонту. У гарантійний період ремонт для споживача є повністю безкоштовним.

Сигнальна лампа не вимикається

Це свідчить про витік гарячої води з баку до центральної мережі або вийшов із ладу ТЕН. Детальніше про це описано у статті 6.

Водонагрівач постійно вмикається та вимикається

Мається на увазі часте включення та вимкнення сигнальної лампи (раз на кілька хвилин). Такий симптом, у більшості випадків, виникає через деякий час експлуатації водонагрівача.

На поверхні ТЕНу і колби термостата утворюється накип, який сам по собі є теплоізолятором між ТЕНом і водою.

Нагрівальний елемент та термостат обростають накипом, відповідно гарячий ТЕН швидко нагріває термостат, через що він відключає ТЕН раніше, ніж вода нагріється до виставленої температури. Потім термостат також швидко охолоджується і цикл повторюється. Це свідчить про те, що настав час зробити сервісне обслуговування водонагрівача.

У гарантійний період необхідно звернутися до авторизованого спеціаліста Атлантик – це обов'язкова умова продовження гарантії на виріб. Координати такого майста можна дізнатись у сервісній службі Atlantic за номером 0 800 500 885.

У післягарантійний період чищення можна зробити самостійно, проте рекомендуємо звертатися до авторизованих фахівців, оскільки вони мають великий досвід роботи з водонагрівачами та використовують оригінальні комплектуючі.

Зворотній зв’язок
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Отримати консультацію
Заповніть форму та наш спеціаліст зв’яжеться із вами через деякий час
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Порівняння товарів