Водонагрівач не гріє (не вмикається)
Якщо ваш бойлер перестав нагрівати воду, в першу чергу вам необхідно перевірити, чи індикатор нагріву горить.
Індикатор нагрівання горить та водонагрівач не гріє
У цьому випадку найімовірніше вийшов з ладу нагрівальний елемент. У гарантійний період заміна ТЕНа безкоштовна для споживача. Рекомендуємо звернутися до сервісної служби Atlantic для оформлення заявки на виїзд спеціаліста.
Індикатор не горить і бойлер не гріє
Існує кілька причин, через які може виникати така несправність:
- Спрацювання теплового захисту
- Спрацювання ПЗВ (пристрій захисного відключення)
Розглянемо окремо кожну їх.
Спрацювання теплового захисту
У штатному режимі він спрацьовує при температурі 83 °C, але іноді відбувається помилкове спрацьовування.
Щоб перезапустити тепловий захист, потрібно зняти пластикову кришку водонагрівача та натиснути кнопку перезапуску теплового захисту. Якщо при натисканні ви почуєте клацання та засвітиться сигнальна лампа – значить спрацював тепловий захист.
Після цього вода почне нагріватись.
Якщо після натискання кнопки лампа не засвітилася, то ймовірно вийшов з ладу захисний термостат. У такому випадку слід звернутися до сервісної служби Atlantic за номером 0 800 500 885 для ремонту.
Спрацьовування теплового захисту також свідчить про відхилення від норми роботи водонагрівача. Якщо бойлер пропрацював понад рік, то, ймовірно, на колбі термостата утворився накип, в такому випадку настав час провести сервісне обслуговування водонагрівача.
Якщо бойлер новий, необхідно звернутися до сервісної служби для діагностики та ремонту за номером телефону 0 800 500 885. У гарантійний період ремонт для споживача абсолютно безкоштовний.
Спрацював пристрій захисного відключення (ПЗВ)
ПЗВ – це пристрій, який повинен обов'язково встановлюватися при монтажі бойлера. Спрацювання пристрою захисного відключення означає, що у бойлері або на лінії електроживлення є витік струму.
Необхідно звернутися до сервісної служби Atlantic для діагностики та ремонту за номером 0 800 500 885.