Гарантійні умови для конвекторів
Продукцію компанії Atlantic вирізняє висока якість, яку контролює відділ якості на кожному заводі-виробнику. Філософія Атлантик має на увазі контроль якості на всіх етапах виробництва, починаючи з надходження матеріалів та комплектуючих на завод, і закінчуючи перевіркою готових приладів на працездатність.
Сервісна служба Атлантик включає мережу авторизованих сервісних центрів по всій Україні. Кожен майстер проходить навчання по роботі з обладнанням Atlantic та має великий досвід ремонтних робіт та обслуговування конвекторів та іншого теплотехнічного обладнання. Усі майстри працюють лише з оригінальними запчастинами.
Рекомендуємо звертатись на номер гарячої лінії Atlantic — 0 800 500 885, де ви зможете залишити заявку на сервісне обслуговування та наші оператори нададуть вам координати актуальних спеціалістів.
Гарантійні зобов'язання на електричні конвектори Atlantic обчислюються від дати покупки (підтверджується документом про продаж із зазначеною датою). Терміни дії гарантії (стовпець 2 таблиці) на конвектор відрізняються залежно від торгової марки (стовпець 1 таблиці).
Гарантійні терміни для конвекторов Atlantic
Торгова марка | Гарантия, мес |
Atlantic | 60 |
Bonjour | 24 |
Classic | 36 |
HausMark | 36 |
Яких умов слід дотримуватися, щоб отримувати безкоштовне гарантійне обслуговування:
- конвектор придбано та встановлено на території України;
- монтаж здійснено з дотриманням усіх вимог інструкції (допускається самостійне встановлення);
- заповнено гарантійний талон (дійсним є тільки оригінал з поміткою про дату, місце продажу, підписом продавця та печаткою організації, що продала прилад);
- документ продажу з датою та підписом (печаткою);
- відсутні механічні пошкодження.
Важливо! Якщо в гарантійному талоні не вказана дата продажу, то датою початку дії гарантійних зобов'язань автоматично стає дата виготовлення пристрою.
Зразок заповнення гарантійного талону
Можливі несправності конвектора та способи їх усунення
У процесі роботи конвектора можуть з'являтися різні несправності, деякі з них може легко усунути самостійно, дотримуючись рекомендацій у таблиці, наведеній нижче.
Несправність |
Можлива причина |
Спосіб усунення |
Конвектор не гріє | Відсутнє живлення електромережі | Перевірити підключення електромережі та кнопку включення |
Спрацював датчик нахилу (якщо є опція) | Необхідно встановити конвектор у правильному положенні та вимкнути блокування в меню або перезапустити пристрій | |
Спрацював режим «відкритого вікна» (якщо є опція), у приміщенні протяг | Усунути причину протягу та вимкнути блокування в меню або перезапустити пристрій | |
Конвектор гріє без зупинки | У приміщенні протяг (режим «відчиненого вікна» відсутній) | Усунути причину протягу |
Неправильно підібрано потужність конвектора щодо об'єму приміщення | Встановити додатковий опалювальний прилад |
Якщо самостійно не вдається усунути несправність — звертайтеся за безкоштовним номером гарячої лінії Atlantic 0800 500 885. Фахівці сервісної служби віддалено продіагностують несправність та, при необхідності, направлять майстра для виконання ремонтних робіт.
У разі виявлення заводського дефекту, нова запчастина, роботи з усунення несправності та транспортні витрати повністю покриваються компанією Atalntic.
Після закінчення гарантійного терміну або за умови порушення правил монтажу або експлуатації усунення несправності відбуватиметься на платній основі.