Конвектор Atlantic перестав гріти
При визначенні причини, з якої конвектор перестав гріти, оберіть одну з відповідних умов:
- лампа/дисплей не працює та конвектор не гріє
- лампа/дисплей працює та конвектор не гріє
Лампа/дисплей не працює та конвектор не гріє
Це може означати, що напруга не подається на нагрівальний елемент. Причин цього може бути кілька: спрацював датчик рівня нахилу (падіння), несправна плата керування або несправний термостат. Розглянемо їх детальніше.
Спрацював датчик рівня нахилу (падіння)
Конвектори Атлантик мають вбудований датчик рівня, що відключає нагрівальний елемент у разі падіння конвектора або нахилу від вертикалі. Він є кулькою, яка своєю вагою в певному положенні замикає контакти. Трапляються випадки, коли після транспортування кулька «залипає». Щоб конвектор запрацював, необхідно струсити його – кулька заскочить у гніздо та розімкне контакти.
Несправна плата управління
Причинами несправності плати управління можуть бути як заводський дефект, так і перепади напруги в електричній мережі через погодні умови або підключення потужних пристроїв.
Як правило, заводський дефект проявляється при першому включенні – це виявляється без індикації на дисплеї. Для діагностики рекомендуємо звернутися на гарячу лінію Atlantic за телефоном 0800500885, оскільки для подібних робіт необхідний мультиметр і специфічні знання електротехніки.
Несправність через заводський дефект у період дії гарантії усувається шляхом заміни плати на нову, всі витрати, пов'язані із заміною, оплачує виробник.
У разі виходу плати з ладу через високу напругу плата згоряє. Визначити згорілу плату можна візуально по компонентах і доріжках мікросхеми, що вигоріли, також може бути запах гару. Вихід плати з ладу через високу напругу не належить до гарантії. Усі витрати, пов'язані з її покупкою та заміною, оплачуються кінцевим споживачем.
Несправність термостату
У разі несправності термостата при обертанні регулятора температури немає клацання і лампочка не спалахує. Для несправного термостата також характерні неконтрольовані відключення та включення нагрівального елемента.
Для діагностики несправності рекомендуємо звертатись на гарячу лінію Атлантик за номером 0 800 500 885.
Несправність термостата належить до гарантії в період гарантійного терміну. Заміна та всі витрати, пов'язані із встановленням нового термостата оплачуються виробником, після закінчення гарантії – споживачем.
Несправний датчик температури
Причиною несправності датчика температури може бути дефект заводу. Датчик працює за принципом NTC: що вище температуру він вимірює, то менше опір має. Діагностувати датчик можна за допомогою мультиметра, вимірявши його опір. При 25 °С його опір має бути 10 кОм.
Рекомендуємо для діагностики датчика температури та його заміни звернутися на безкоштовний телефон підтримки клієнтів компанії Atlantic 0 800 500 885, за яким ви можете дізнатися контакти авторизованих сервісних центрів свого регіону, а також отримати додаткові консультації.
Датчик температури, роботи пов'язані з його заміною та транспортні витрати в період гарантійного терміну оплачує компанія Атлантик. Після закінчення гарантійного періоду – кінцевим споживачем.
Лампа/дисплей працює та конвектор не гріє
І тут найімовірніше живлення на ТЕН надходить, але електричний ланцюг у ньому розривається.
Нагрівальний елемент вийшов з ладу
ТЕН конвектора може вийти з ладу внаслідок перегріву чи заводського дефекту. Визначити це можна візуально оглянув нагрівальний елемент. Характерними ознаками несправності будуть зміна кольору та механічні пошкодження у вигляді прогорання корпусу.
Можливі випадки, коли візуально дефект може і не виявлятися – діагностувати таку несправність можна за допомогою мультиметра, вимірявши опір ТЕНу.
Потужність, кВт | 500 | 750 | 1000 | 1250 | 1500 | 1750 | 2000 | 2500 |
Опір при 25 ° С *, Ом | 105,8 | 70,5 | 52,9 | 42,3 | 35,3 | 30,2 | 26,5 | 21,2 |
* Напруга 230 В
Якщо виміряний опір відрізняється від табличного більш ніж 20%, то ТЕН несправний.
У разі виходу з ладу ТЕНу необхідна його заміна. У період дії гарантії діагностику причини виходу з ладу нагрівального елемента робить спеціаліст авторизованого сервісного центру.
Якщо причиною виходу з ладу ТЕНу став заводський дефект, то в період гарантійного терміну заміна та всі витрати, пов'язані із встановленням нового нагрівального елемента, сплачуються виробником. В інших випадках – витрати сплачуються споживачем.
У період гарантійного терміну діагностика проводиться фахівцями авторизованого сервісного центру, а втручання користувачем у конструкцію електричного конвектора без попереднього узгодження з виробником призводить до втрати гарантії.
Дізнатися контакти авторизованих сервісних центрів у своєму регіоні та отримати додаткові консультації можна, звернувшись на безкоштовний телефон підтримки клієнтів 0 800 500 885.