0 800 500 885 0

Конвектор Atlantic перестав гріти

Відповідь від експерта Atlantic

При визначенні причини, з якої конвектор перестав гріти, оберіть одну з відповідних умов:

  1. лампа/дисплей не працює та конвектор не гріє
  2. лампа/дисплей працює та конвектор не гріє

Лампа/дисплей не працює та конвектор не гріє

Це може означати, що напруга не подається на нагрівальний елемент. Причин цього може бути кілька: спрацював датчик рівня нахилу (падіння), несправна плата керування або несправний термостат. Розглянемо їх детальніше.

Спрацював датчик рівня нахилу (падіння)

Конвектори Атлантик мають вбудований датчик рівня, що відключає нагрівальний елемент у разі падіння конвектора або нахилу від вертикалі. Він є кулькою, яка своєю вагою в певному положенні замикає контакти. Трапляються випадки, коли після транспортування кулька «залипає». Щоб конвектор запрацював, необхідно струсити його – кулька заскочить у гніздо та розімкне контакти.

Несправна плата управління

Причинами несправності плати управління можуть бути як заводський дефект, так і перепади напруги в електричній мережі через погодні умови або підключення потужних пристроїв.

Як правило, заводський дефект проявляється при першому включенні – це виявляється без індикації на дисплеї. Для діагностики рекомендуємо звернутися на гарячу лінію Atlantic за телефоном 0800500885, оскільки для подібних робіт необхідний мультиметр і специфічні знання електротехніки.

Несправність через заводський дефект у період дії гарантії усувається шляхом заміни плати на нову, всі витрати, пов'язані із заміною, оплачує виробник.

У разі виходу плати з ладу через високу напругу плата згоряє. Визначити згорілу плату можна візуально по компонентах і доріжках мікросхеми, що вигоріли, також може бути запах гару. Вихід плати з ладу через високу напругу не належить до гарантії. Усі витрати, пов'язані з її покупкою та заміною, оплачуються кінцевим споживачем.

Несправність термостату

У разі несправності термостата при обертанні регулятора температури немає клацання і лампочка не спалахує. Для несправного термостата також характерні неконтрольовані відключення та включення нагрівального елемента.

Для діагностики несправності рекомендуємо звертатись на гарячу лінію Атлантик за номером 0 800 500 885.

Несправність термостата належить до гарантії в період гарантійного терміну. Заміна та всі витрати, пов'язані із встановленням нового термостата оплачуються виробником, після закінчення гарантії – споживачем.

Несправний датчик температури

Причиною несправності датчика температури може бути дефект заводу. Датчик працює за принципом NTC: що вище температуру він вимірює, то менше опір має. Діагностувати датчик можна за допомогою мультиметра, вимірявши його опір. При 25 °С його опір має бути 10 кОм.

Рекомендуємо для діагностики датчика температури та його заміни звернутися на безкоштовний телефон підтримки клієнтів компанії Atlantic 0 800 500 885, за яким ви можете дізнатися контакти авторизованих сервісних центрів свого регіону, а також отримати додаткові консультації.

Датчик температури, роботи пов'язані з його заміною та транспортні витрати в період гарантійного терміну оплачує компанія Атлантик. Після закінчення гарантійного періоду – кінцевим споживачем.

Лампа/дисплей працює та конвектор не гріє

І тут найімовірніше живлення на ТЕН надходить, але електричний ланцюг у ньому розривається.

Нагрівальний елемент вийшов з ладу

ТЕН конвектора може вийти з ладу внаслідок перегріву чи заводського дефекту. Визначити це можна візуально оглянув нагрівальний елемент. Характерними ознаками несправності будуть зміна кольору та механічні пошкодження у вигляді прогорання корпусу.

Можливі випадки, коли візуально дефект може і не виявлятися – діагностувати таку несправність можна за допомогою мультиметра, вимірявши опір ТЕНу.

Потужність, кВт 500 750 1000 1250 1500 1750 2000 2500
Опір при 25 ° С *, Ом 105,8 70,5 52,9 42,3 35,3 30,2 26,5 21,2

* Напруга 230 В

Якщо виміряний опір відрізняється від табличного більш ніж 20%, то ТЕН несправний.

У разі виходу з ладу ТЕНу необхідна його заміна. У період дії гарантії діагностику причини виходу з ладу нагрівального елемента робить спеціаліст авторизованого сервісного центру.

Якщо причиною виходу з ладу ТЕНу став заводський дефект, то в період гарантійного терміну заміна та всі витрати, пов'язані із встановленням нового нагрівального елемента, сплачуються виробником. В інших випадках – витрати сплачуються споживачем.

У період гарантійного терміну діагностика проводиться фахівцями авторизованого сервісного центру, а втручання користувачем у конструкцію електричного конвектора без попереднього узгодження з виробником призводить до втрати гарантії.

Дізнатися контакти авторизованих сервісних центрів у своєму регіоні та отримати додаткові консультації можна, звернувшись на безкоштовний телефон підтримки клієнтів 0 800 500 885.

Зворотній зв’язок
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Отримати консультацію
Заповніть форму та наш спеціаліст зв’яжеться із вами через деякий час
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Порівняння товарів