Гарантійні умови для газових водонагрівачів
Продукцію компанії Atlantic вирізняє висока якість, яку контролює відділ якості на кожному заводі-виробнику.
Філософія Атлантик має на увазі контроль якості на всіх етапах виробництва, починаючи з надходження матеріалів та комплектуючих на завод, і закінчуючи перевіркою готових приладів на працездатність.
Сервісна служба Атлантик включає мережу авторизованих сервісних центрів по всій Україні. Кожен майстер проходить навчання по роботі з обладнанням Atlantic та має великий досвід ремонтних робіт та обслуговування конвекторів та іншого теплотехнічного обладнання. Усі майстри працюють лише з оригінальними запчастинами.
Рекомендуємо звертатись на номер гарячої лінії Atlantic — 0 800 500 885, де ви зможете залишити заявку на сервісне обслуговування та наші оператори нададуть вам координати актуальних спеціалістів.
Термін дії гарантії на газові колонки Атлантик складає 12 місяців. Гарантійні зобов'язання обчислюються від дати покупки (підтверджується документом про продаж із зазначеною датою).
Яких умов слід дотримуватися, щоб підтримувалося безкоштовне гарантійне обслуговування
- Газовий проточний водонагрівач придбано та встановлено на території України.
- Монтаж виконаний з дотриманням усіх вимог інструкції.
- Введення в експлуатацію («перший пуск») виконано спеціалістом, який має всі дозвільні документи на роботу з газовим обладнанням.
-
Заповнений гарантійний талон (дійсний тільки в оригіналі з позначкою про дату та місце продажу, підписом продавця та печаткою організації, що продає).
-
Документ продажу з підписом продавця та печаткою організації, що продає.
-
Відсутні механічні пошкодження виробу.
Важливо! Якщо в гарантійному талоні не вказана дата продажу, то датою початку дії гарантійних зобов'язань автоматично стає дата виробництва пристрою.
Зразок заповнення гарантійного талону
Усунення несправностей газових колонок
У процесі роботи газового проточного водонагрівача можуть виникати несправності. Оскільки газові проточні водонагрівачі належать до категорії небезпечного обладнання, самостійне їх усунення або втручання в конструкцію колонки небезпечне для вашого здоров'я та заборонено умовами гарантії.
Для усунення несправностей звертайтеся за безкоштовним номером гарячої лінії Atlantic – 0 800 500 885. Фахівці сервісної служби віддалено продіагностують несправність і, при необхідності, спрямують майстра для виконання ремонтних робіт.
У разі виявлення заводського дефекту, нова запчастина, роботи з усунення несправності та транспортні витрати повністю покриваються компанією Атлантик.
Після закінчення гарантійного терміну або за умови порушення правил монтажу або експлуатації усунення несправності відбуватиметься на платній основі.