0 800 500 885 0

Водонагрівач часто вмикається та вимикається або знизилася кількість гарячої води

Відповідь від експерта Atlantic

Водонагрівач, як і будь-який інший прилад, потребує періодичного обслуговування. У процесі роботи на поверхні ТЕНу та колби термостата утворюється накип, який ускладнює передачу тепла до води.

Швидкість обростання нагрівальної групи залежить від інтенсивності використання бойлера, від якості води та її фільтрації. Також на дні водонагрівача утворюється осад. Це також впливає на роботу водонагрівача оскільки:

  1. Знижується кількість гарячої води, оскільки частину корисного об'єму баку займає осад;
  2. Бойлер починає часто вмикатися та вимикатися – це наслідок обростання колби термостата накипом або заростання простору між ТЕНом та термостатом.

Як усунути несправність

Якщо ви помітили, що водонагрівач почав часто (раз на кілька хвилин) вмикатися та вимикатися – це означає, що настав час почистити бойлер. Для цього рекомендуємо звернутися на гарячу лінію Атлантик за номером 0 800 500 885. Наші консультанти нададуть координати найближчого спеціаліста.

У гарантійний період виконувати сервісне обслуговування необхідно виключно силами спеціалістів Авторизованих сервісних центрів, які мають великий досвід роботи з продукцією Atlantic та використовують оригінальні комплектуючі. У разі самостійної заміни анода в цей період гарантія втрачається.

У післягарантійний період рекомендуємо також звертатися до авторизованих фахівців, проте чищення вже можна проводити самостійно. Докладніше про це у статті Гарантійні умови для електричних водонагрівачів.

Зворотній зв’язок
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Отримати консультацію
Заповніть форму та наш спеціаліст зв’яжеться із вами через деякий час
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Порівняння товарів