Гарантійні умови для електричних рушникосушок
Продукцію компанії Atlantic вирізняє висока якість, яку контролює відділ якості на кожному заводі-виробнику. Філософія Атлантик має на увазі контроль якості на всіх етапах виробництва, починаючи з надходження матеріалів та комплектуючих на завод, і закінчуючи перевіркою готових приладів на працездатність.
Сервісна служба Атлантик включає мережу авторизованих сервісних центрів по всій Україні. Кожен майстер проходить навчання по роботі з обладнанням Atlantic та має великий досвід ремонтних робіт та обслуговування рушникосушок та іншого теплотехнічного обладнання. Усі майстри працюють лише з оригінальними запчастинами.
Рекомендуємо звертатись на номер гарячої лінії Atlantic — 0 800 500 885, де ви зможете залишити заявку на сервісне обслуговування та наші оператори нададуть вам координати актуальних спеціалістів.
Термін дії гарантії на електричні рушникосушки складає 24 місяці. Гарантійні зобов'язання обчислюються від дати покупки (підтверджується документом про продаж із зазначеною датою).
Яких умов слід дотримуватися, щоб підтримувалося безкоштовне гарантійне обслуговування
- рушникосушка придбана та встановлено на території України;
- монтаж здійснено з дотриманням усіх вимог інструкції (допускається самостійне встановлення);
- заповнений гарантійний талон (дійсний тільки в оригіналі з позначкою про дату та місце продажу, підписом продавця та печаткою організації, що продає);
- документ продажу з підписом продавця та печаткою організації, що продає;
- відсутні механічні пошкодження виробу.
Важливо! У разі не зазначеної дати продажу в гарантійному талоні датою початку дії гарантійних зобов'язань автоматично стає дата виробництва пристрою.
Зразок заповнення гарантійного талону
Можливі несправності рушникосушарок та способи їх усунення
У процесі роботи рушникосушки можуть з'являтися різні несправності, деякі з них може легко усунути самостійно, дотримуючись рекомендацій у таблиці, наведеній нижче.
Можлива несправність |
Способи усунення |
Світловий індикатор блимає |
Пристрій заблокований та була спроба змінити режим його роботи.
Після встановлення режиму, в якому пристрій було заблоковано, світловий індикатор перестане блимати. |
Поверхня пристрою дуже гаряча |
Зазвичай у нормальному режимі роботи поверхня пристрою дуже гаряча. Максимальна температура поверхні не перевищує значення, що відповідає вимогам чинного стандарту. Якщо все ж таки, на ваш погляд, поверхня пристрою нагрівається дуже сильно, перевірте відповідність тепловіддачі пристрою розміру ванної кімнати (рекомендоване значення становить 50 Вт/м3), а також переконайтеся, що пристрій не знаходиться в місці проходження повітряних потоків, що впливають на його функції автоматичного керування. |
Автоматичний режим, який має повторюватися кожні 24 години, не вмикається щодня |
|
Автоматичний режим, який має повторюватися кожні 24 години, не вмикається у вказаний час. |
|
Якщо самостійно не вдається усунути несправність — звертайтеся за безкоштовним номером гарячої лінії Atlantic 0800 500 885. Фахівці сервісної служби віддалено продіагностують несправність та, при необхідності, направлять майстра для виконання ремонтних робіт.
У разі виявлення заводського дефекту, нова запчастина, роботи з усунення несправності та транспортні витрати повністю покриваються компанією Atalntic.
Після закінчення гарантійного терміну або за умови порушення правил монтажу або експлуатації усунення несправності відбуватиметься на платній основі.