Гарантійні умови для проточних електроводонагрівачів
Продукцію компанії Atlantic вирізняє висока якість, яку контролює відділ якості на кожному заводі-виробнику. Філософія Атлантик має на увазі контроль якості на всіх етапах виробництва, починаючи з надходження матеріалів та комплектуючих на завод, і закінчуючи перевіркою готових приладів на працездатність.
Сервісна служба Атлантик включає мережу авторизованих сервісних центрів по всій Україні. Кожен майстер проходить навчання по роботі з обладнанням Atlantic та має великий досвід ремонтних робіт та обслуговування електричних проточних водонагрівачів та іншого теплотехнічного обладнання. Усі майстри працюють лише з оригінальними запчастинами.
Рекомендуємо звертатись на номер гарячої лінії Atlantic — 0 800 500 885, де ви зможете залишити заявку на сервісне обслуговування та наші оператори нададуть вам координати актуальних спеціалістів.
Термін дії гарантії на електричні проточні водонагрівачі Atlantic становить 24 місяці. Гарантійні зобов'язання обчислюються від дати покупки водонагрівача (підтверджується документом про продаж із зазначеною у ньому датою).
Яких умов слід дотримуватися, щоб отримувати безкоштовне гарантійне обслуговування
- Проточний водонагрівач придбано та встановлено на території України.
- Монтаж виконаний з дотриманням усіх вимог інструкції (допускається самостійне встановлення).
- Заповнений гарантійний талон (дійсний тільки в оригіналі з позначкою про дату та місце продажу, підписом продавця та печаткою організації, що продає).
- Документ продажу з підписом продавця та печаткою організації, що продає.
- Відсутні механічні пошкодження виробу.
Важливо! Якщо в гарантійному талоні не вказана дата продажу, то датою початку дії гарантійних зобов'язань автоматично стає дата виробництва пристрою.
Зразок заповнення гарантійного талону
Можливі несправності проточних електроводонагрівачів та способи їх усунення
Під час роботи проточного водонагрівача можуть з'являтися різні несправності, деякі з них може легко усунути самостійно, дотримуючись рекомендацій у таблиці, наведеній нижче.
Несправність |
Можлива причина |
Спосіб усунення |
Не тече вода з водонагрівача |
Частинки бруду блокують вхідний отвір або клапан на вході |
Зніміть та очистить вхідний вентиль |
Не гріє / Не догріває воду |
Несправності електропідключення |
Зверніться за допомогою до фахівця |
Проблеми з подачею води |
Зверніться за допомогою до фахівця |
|
Спрацював термовимикач |
Необхідно збільшити тиск води та натиснути кнопку теплового захисту |
|
Зниження температури води на вході |
Необхідно зменшити тиск води |
|
Вода дуже гаряча навіть при мінімальному положенні регулятора |
Недостатня кількість води проходить через прилад |
Потрібно зняти та очистити вхідний вентиль |
Підвищення температури води на вході |
Необхідно збільшити тиск води | |
Вода раптово стала холодною |
Перервано електроживлення |
Перевірте роботу електроживлення чи інших приладів. За потреби проконсультуйтеся зі спеціалістом. |
Термостат (Auto) вимкнувся |
Щоб перезапустити термостат, перемкніть регулятор температури з позиції On в Off. |
|
Вода вимкнена, але індикатор світиться (прилад увімкнено) |
Несправний регулятор тиску |
Вимкніть прилад з мережі та зверніться до сервісного центру |
Несправний симистор |
Вимкніть прилад з мережі та зверніться до сервісного центру |
Якщо самостійно не вдається усунути несправність — звертайтеся за безкоштовним номером гарячої лінії Atlantic 0 800 500 885. Фахівці сервісної служби віддалено продіагностують несправність та, при необхідності, направлять майстра для виконання ремонтних робіт.
У разі виявлення заводського дефекту, нова запчастина, роботи з усунення несправності та транспортні витрати повністю покриваються компанією Atalntic.
Після закінчення гарантійного терміну або за умови порушення правил монтажу або експлуатації усунення несправності відбуватиметься на платній основі.