Конвектор не програмується
Існує кілька причин виникнення труднощів із програмуванням конвекторів Atlantic. Для зручності розділимо їх на 2 групи.
Програмування за допомогою Cozytouch:
- не поставили галочку режим програмування
- зник зв'язок із сервером
- не відновлюється з'єднання
- несправність плати управління
Програмування вручну:
- злетіли налаштування
- стоїть блокування екрану
- неправильні налаштування та некерований конвектор – потрібне скидання на заводські налаштування
- несправність плати управління
Програмування за допомогою Cozytouch
Не поставили галочку режим програмування
Конвектори мають кілька режимів роботи. За замовчуванням у програмі встановлюється режим «АВТО». Для переведення режиму програмування потрібно натиснути на конвектор і знизу змінити режим на «ПРОГ».
Докладніше про програмування конвектор описано в розділі «Як запрограмувати прилад за допомогою програми COZYTOUCH».
Пропав зв'язок із сервером
Усі дані користувача про обліковий запис та його налаштування зберігаються на сервері у Франції. Це дозволяє керувати приладами будь-якої точки, де є інтернет.
Виконуючи дії у програмі, ви відправляєте дані до Франції, а потім сервер зв'язується з вашим домашнім роутером та конвектором. У зв'язку з цим можливі дві причини: або сигнал від смартфона не доходить до Франції, або сервер не може зв'язатися з домашнім роутером.
Якщо у вас вдома відключилося світло або інтернет у провайдера, сигнал з Франції до конвектора не дійде, відповідно керувати ним не буде можливості.
Також існує ще одна особливість: конвектор після вимкнення світла завантажується швидше, ніж роутер. Тобто, конвектор після завантаження подає запит на з'єднання з роутером, а в цей момент роутер ще не завантажився.
Річ у тому, що конвектор дає лише один запит. Якщо з'єднання не встановлено, він більше не намагатиметься зв'язатися. Таким чином керувати ним також не вдасться. Щоб виправити це, необхідно вимкнути та увімкнути конвектор при завантаженому роутері.
Для усунення проблем із програмуванням конвектора після його поєднання з WI-FI роутером, необхідно перевірити наявність стабільного з'єднання WI-FI роутера з мережею інтернет.
Зробити це легко, під'єднавши мобільний телефон до роутера або перевіривши індикацію з'єднання з інтернетом на самому роутері. За відсутності стабільного інтернет-з'єднання, конвектор втрачає зв'язок із сервером, на якому зберігаються ваші персональні налаштування.
Не відновлюється з'єднання
Завантаження WI-FI роутера може відбуватися повільніше за завантаження конвектора, тому він не встигає прийняти запит на підключення від конвектора. Повторний запит конвектор не надсилає.
Розв'язувати цю проблему можна перезавантажити конвектор, коли WI-FI роутер вже працює і приймає запити на підключення.
Несправність плати управління
У випадку, якщо всі перераховані кроки пройдені, а конвектор, як і раніше, не вдається запрограмувати, необхідно провести діагностику плати управління.
Причиною виходу плати управління з ладу та її некоректної роботи можуть стати перепади напруги в електромережі, пов'язані з погодними умовами або роботою потужних пристроїв.
Для проведення діагностики необхідно звернутися на безкоштовний телефон підтримки клієнтів компанії Атлантик 0 800 500 885, за яким ви можете дізнатися контакти авторизованих сервісних центрів вашого регіону, а також отримати додаткову консультацію.
Вихід із ладу плати управління з причин не пов'язаних із заводським дефектом, не належить до гарантії та оплачується кінцевим споживачем.
Програмування вручну
Моделі конвекторів F129, F120, Ecoboost 2, Ecoboost 3 мають функцію тижневого програмування. Запрограмувати їх можна за допомогою панелі керування конвектора. Однак іноді виникають труднощі із програмуванням, основні з них описані нижче.
Злетіли налаштування
Електричний конвектор повністю залежить від електроенергії. Це стосується не тільки роботи самого нагрівального елемента, а й додаткових режимів, необхідних для зручності користувача.
У разі ручного програмування всі налаштування зберігаються в пам'яті пристрою, і при його відключенні від мережі живлення стираються через 30 хвилин.
На жаль, в умовах постійних перебоїв електроенергії, користувачеві необхідно наново проводити налаштування конвертора, встановлювати час та налаштовувати графік роботи режимів.
Встановлено блокування екрану
Помилки ручного програмування також пов'язують із блокуванням інтерфейсу конвектора. Блокування встановлюється користувачем для обмеження доступу до налаштувань дітьми або відвідувачами у разі встановлення конвектора у громадських місцях.
Для розблокування та блокування меню конвектора, необхідно натиснути/утримувати комбінацію з кнопок інтерфейсу, вказану в інструкції з експлуатації до пристрою – вона залежить від моделі.
Окремим видом блокування може бути блокування за допомогою пін-коду. Для розблокування такого пристрою необхідно звернутися до власника пристрою.
Приклад використання Пін-коду в режимі «Експерт» на моделі конвектора ATLANTIC F129
Використовуйте одночасне затискання кнопок регулювання «вгору» та середню кнопку «вибір» протягом 3 секунд. Після входу в режим «експерт», використовуючи кнопки «регулювання» та «вибору», переміщайтеся в меню «Обмеження» – «Код PIN» для керування пін-кодом пристрою.
Неправильні налаштування та некерований конвектор – потрібне скидання на заводські налаштування
Тижневе програмування конвектора потребує великої концентрації уваги. Тому дуже легко припуститися помилки в процесі налаштування, що призведе до неадекватної роботи приладу.
У такому разі допоможе скидання до заводських налаштувань. Зробити це можна відключивши конвектор від електромережі на 30 і більше хвилин або з меню «експерт».
Несправність плати управління
Вихід з ладу плати управління як основного компонента, необхідного для програмування та зберігання даних, може стати причиною неможливості встановлення графіка роботи режимів (програмування).
Причиною виходу з ладу плати управління та її роботи зі збоями можуть стати перепади напруги в електричній мережі, пов'язані з погодними умовами та роботою потужних пристроїв.
Для проведення діагностики необхідно звернутися на безкоштовний телефон підтримки клієнтів компанії Атлантик 0 800 500 885, за яким ви можете дізнатися про контакти авторизованих сервісних центрів вашого регіону, а також отримати додаткові консультації.
Вихід з ладу плати управління з причин не пов'язаних із заводським шлюбом, не належить до гарантійного випадку та оплачується кінцевим споживачем.