0 800 500 885 0

Конвектор не догріває та вимикається

Відповідь від експерта Atlantic

Неправильне встановлення конвектора в приміщенні, протяг та або несправний датчик температури – все це може стати причиною передчасного відключення конвектора.

Невірне встановлення конвектора

Для нормальної роботи електричного конвектора необхідно забезпечити безперешкодну циркуляцію повітря через пристрій. У конвекторі, встановленому без дотримання вимог мінімальних відстаней до інших об'єктів у приміщенні, утруднена циркуляція повітря.

Це призводить до перегріву повітря всередині конвектора та спрацьовування датчика захисту від перегріву, внаслідок чого конвектор аварійно вимикається. Щоб уникнути передчасного відключення через спрацювання датчика, конвектор повинен бути встановлений строго горизонтально, на відстані щонайменше 12 см до поверхні підлоги та 15 см до підвіконня.

Також перешкодами для вільної циркуляції повітря не повинні стати меблі або інші об'єкти встановлені перед конвектором ближче ніж 50 см з фронтального боку.

Протяг

Деякі моделі конвекторів Атлантик оснащені спеціальною функцією «відкритого вікна», яка захищає споживача від невиправданих витрат на електроенергію у разі протягу.

Датчик температури, разом із платою управління, постійно відстежують, щоб температура у приміщенні прагнула температури заданої споживачем з допомогою управління роботою нагрівального елемента.

Якщо цього немає, автоматика блокує роботу нагрівального елемента і перестає марно витрачати електроенергію. При усуненні причини протягу можна зняти блокування, використовуючи інтерфейс конвектора в ручному режимі або перезапустивши пристрій.

Заводський дефект датчика температури

Дефект датчика температури виявляється на ранньому терміні використання пристрою та належить до гарантійного випадку. Перш ніж розпочинати діагностику несправності датчика температури, необхідно виключити інші можливі причини передчасного відключення: протяги у приміщенні та неправильне встановлення.

Для діагностики датчика температури та його заміни необхідно звернутися на безкоштовний телефон підтримки клієнтів компанії Атлантик 0 800 500 885, за яким ви можете дізнатися контакти авторизованих сервісних центрів вашого регіону, а також отримати додаткові консультації.

Датчик температури, роботи, пов'язані з його заміною, та транспортні витрати в період гарантійного терміну оплачує компанія Atlantic. Після закінчення гарантійного періоду – кінцевий споживач.

Зворотній зв’язок
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Отримати консультацію
Заповніть форму та наш спеціаліст зв’яжеться із вами через деякий час
або
Телефонуйте на гарячу лінію для швидкого зв’язку
0 800 500 885
Порівняння товарів