Експлуатація та обслуговування водонагрівачів Атлантик
Функціональність, зовнішній вигляд, ціна — першорядні речі, на які ми орієнтуємося, обираючи водонагрівач. Це явні характеристики товару. Однак не менш важливими є приховані переваги, про які ми часто не замислюємося або звертаємо на них увагу вже після покупки, так би мовити, постфактум. Йдеться про монтаж і сервісне обслуговування обладнання.
Доволі поширена ситуація, коли споживач купує модель із довгим переліком функціоналу і всілякими дизайнерськими «примочками», і незабаром стикається з низкою проблем, які йому доводиться вирішувати наодинці: відсутність виразних інструкцій з експлуатації, витратних матеріалів та запасних частин, вихід із ладу електричної частини, та і ряд інших питань. Цього не станеться з вами, якщо ви будете поінформовані.
Що повинен знати споживач про встановлення та обслуговування водонагрівача, щоб не вскочити у халепу? На етапі вибору водонагрівача поцікавтеся, які документи та комплектуючі йдуть в комплекті з водонагрівачем.
Не полінуйтеся погортати інструкцію з експлуатації. Машинний переклад з мови виробника має вас насторожити. Якісні водонагрівачі європейського виробництва мають всі необхідні супровідні документи: докладний посібник з експлуатації, гарантійний талон, тривалий термін гарантії та розгалужену мережу авторизованих центрів з обслуговування водонагрівачів даної торгової марки.
Майте на увазі, що термін гарантійного обслуговування обчислюється від дати, коли здійснений продаж. У гарантійних документах мають бути вказані дата продажу і поставлений підпис продавця і штамп торгуючої організації. В іншому разі дата гарантійного обслуговування обчислюється від дати виробництва водонагрівача.
Поцікавтеся в магазині, хто може допомогти вам з установкою водонагрівача. За можливості візьміть контактний телефон монтажника. Зверніть увагу: провідні виробники водонагрівачів суворо контролюють якість обслуговування і рекомендують своїх фахівців.
«Клуб фахівців Atlantic» — це спільнота висококваліфікованих фахівців із встановлення та обслуговування водонагрівачів. Компанія «Атлантик-Гейзер» оперативно інформує про зміни в асортименті, забезпечує монтажників необхідними оригінальними комплектуючими та витратними матеріалами.
Всі водонагрівачі рано чи пізно мають проходити профілактичний огляд і заміну магнієвого анода. Для всіх водонагрівачів ТМ Atlantic термін обов'язкового сервісного обслуговування становить 1 раз на два роки (якщо інше не зазначено в інструкції). Під час сервісного обслуговування необхідно здійснити чищення внутрішнього бака від накипу і замінити магнієвий анод, бо він є витратним матеріалом і з часом руйнується.
Магнієвий анод захищає робочий бак водонагрівача від електрохімічної корозії, тому його обов'язково потрібно міняти на новий в обумовлений в інструкції з експлуатації термін. При цьому важливо, щоб новий магнієвий анод був оригінальний. Неякісний магнієвий анод може завдати шкоди вашому обладнанню.
Купуючи водонагрівач, ми розраховуємо на те, що він буде служити нам вірою і правдою не один рік. Головне пам'ятати, що це обладнання вимагає до себе, нехай невеликої, але уваги. Вчасно викликаний майстер допоможе вам без зайвого клопоту правильно встановити водонагрівач і проведе технічне обслуговування згідно з усіма вимогами виробника, що дозволить вам подовжити термін гарантійного обслуговування.